Stay Updated!

BLOG

ترموگراف آنلاین ویژه گلخانه

ترموگراف آنلاین ویژه گلخانه

هم اکنون  با پیشرفت علم ، تاسیس گلخانه های هوشمند و مکانیزه امری بسیار مهم و حیاتی است، کشور ما ایران نیز با توجه به رویکرد جهاد کشاورزی ازین قضیه مستثنی نیست.

وقت آن رسیده که ما به این فناوری در داخل کشور دست پیدا کنیم. چون تولیدکنندگان داخلی اشراف کاملی نسبت به شرایط آب و هوایی و محصولات گلخانه ای در ایران دارند و طراحی و ساخت محصولات داخلی نسبت به نمونه خارجی آن کم هزینه تر است.

. پارامتر های متعددی بر رشد و نمو گیاهان تاثیر گذارند. مثل نور،دما،رطوبت،دی اکسید کربن،کمیت و کیفیت عناصر غذایی و آب، ph خاک، آبیاری و مرحله  رشد گیاه از جمله مهمترین آنها می باشند.گیاه در  محیط بسته گلخانه امکان کنترل بهترین این پارامتر ها را دارا می باشد.

دمای هوای بیرون، طول روز، شدت نور خورشید و رطوبت هوا ساعت به ساعت، روز به روز و فصل به فصل در حال تغییر است. برای جبران این اثرات لازم است تجهیزات کنترلی متعددی در گلخانه نصب شوند.وظیفه یک سیستم کنترلی تنظیم و تثبیت پارامتر های موثر در رشد گیاهان گلخانه ای است

فرایند کنترل یک گلخانه نیازمند نرم افزارو  سخت افزارهایی است که با دارا بودن دقت بالا ، قابلیت اطمینان وکاربری آسان میتواند بدون نیاز به هیچ نیروی انسانی شرایط کنترل آسان را فراهم نماید.

 

افزایش و کاهش دما در گلخانه ها ممکن است موجب زیان های جبران ناپذیری به محصولات گلخانه ای شود.

در سیستم کنترل هوشمند دما و رطوبت ایده پردازان بدون نیاز به هیچ نیروی انسانی قابلیت اندازه گیری دما و رطوبت محیط را در محدوده 100 متر مربع یا 1000 متر مکعب برای هر سنسور داریم.

شما با استفاده از نمودار میتوانید کلیه محدوده دمایی متغیر محیط را در ساعات مختلف شبانه روز مشاهده کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل مانند  تغییر محدوده دمایی تعریف شده ، قطعی برق یا خاموش شدن دستگاه دستگاه به شماره های ثبت شده در دستگاه پیامک ارسال میکند ویا تماس میگیرد.

همچنین کلیه اطلاعات دستگاه را برروی کنترل پنل کاربری تحت وب که از طرف شرکت ایده پردازان در اختیار شما قرار داده شده است از هر نقطه ای میتوانید مشاهده کنید.

دستگاه دیتالاگر آنلاین دما و رطوبت مدل IPD500 با داشتن سه سنسور دما ورطوبت می تواند محیط گلخانه شما را پوشش داده و به صورت 24 ساعته شرایط محیطی شما را مانیتور نماید.

 جهت دریافت کاتالوگ محصولات و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه