Stay Updated!

BLOG

موارد برتر استفاده از دیتالاگر در حوزه بهداشت و سلامت

موارد برتر استفاده از دیتالاگر در حوزه بهداشت و سلامت

اگر نگوییم همه اما در اکثر مراکز بهداشتی و درمانی، الویت اصلی تضمین امینت بیمار و محیط  مراکز درمانی و دارویی آنهاست. یک تیم مدیریتی بهداشتی قوی قطعا قوانین سخت گیرانه ایی برای پیشگیری و جلوگیری از بروز خطا در آزمایشگاهها و محیط  مراکز بهداشتی را دارند.

با نوآوری هرروزه ماشین آلات و تجهیزات پزشکی  دشوار بودن نظارت دقیق بر تمامی عوامل، تکنولوژی نیز کمک بزرگی به پروتکهای نظارت، ایمنی ذخیره سازی دارو و تجهیزات پزشکی کرده است. دیتالاگرها اندازه گیری دقیقی بر عوامل نظارتی را ارائه می دهند و در نهایت از بروز خطا تا حد ممکن جلوگیری میکنند.

دریتالاگره در این 5 مورد بیشترین کمک را در حوزه پشکی و سلامت کرده است:

تایید اعتبار اتوکلاو

با نیاز مداوم به ستریلیزاسیون محسط بیمارستان و آزمایشگاهها، استفاده از اتوکلاوها بسیار رایج است. اتوکلاو پزشکی، ابزاریست برای ازبین بردن باکتری و میکروبها بوسیله بخار آب که دربرابر آب جوش مقاوم هستند. سیستم اعتبارسنجی دیتالاگرها برای اتوکلاوها، سیستمی کاملا خودکار است. این سیستم برای اطمینان از قرائت دقیق دما داخل اتوکلاو با دمای بالا هستند.

نظارت بر واکسنها

واکسنها از یک عنصر اساسی در پیشگیری از بیماری و عفونت هستند. اگر این واکسنها در محیط مناسب ذخیر و نگهداری نشوند براحتی قدرت خود را از دست خواهند داد. سیستم مانیورینگ واکسنها خوانش دقیق دما را تضمین میکند، همچنین تمام اطلاعات را بطور خودکار ضبط و ذخیره میکند.

نظارت اتاق تمیز

اطمینان از تهویه مناسب و کیفیت هوا در یک مرکز مراقبت های بهداشتی ، نظارت برعوامل ایمنی بیماران ، تجهیزات و کارمندان امری ضروری است. دیتالاگرها میتوانند میزان دی اکسیدکربن، رطوبت، درجه حرارت را در محیطهای مختلف اندازه گیری و ذخیره کنند. همچنین میتواند برای تعیین راندمان تهویه محل موردنظر نیز استفاده شود.

زنجیره سرد

  زنجیره سرد، یک سیستم کنترل دما است که در آن روش نگهداری و حمل و نقل واکسن ها و داروها  که با دقت اندازه گیری میکند و دمای مناسب را مشخص میکند. از میان موادی که حمل میشود، بسیاری از آنها در فریزر، یخچال یا جعبه های سرد بسته بندی می شوند. دیتالاگر میتواند درجه حرارات تا 122 درجه فارنهایت را ثبت کند و بر ظروف حمل این مواد نظارت کافی را داشته باشند.

ذخیره سازی دارو

مانند واکسنها برخی از داروها نیز نیاز به شرایط خاص نگهداری هستند. یک دیتالاگر میتواند بر تولید، حمل و نقل و ذخیره سازی داروها نظارت کند.بطور کلی دیتالاگر میتواند بعنوان دستیار در تهیه داروهای بیولوژیکی به علم پزشکی کمک کنند.

 

 

دستگاه دیتالاگر آنلاین  دما ایده پردازان با استفاده از شبکه GSM و یا WiFi بر روی بستر اینترنت به سرورهای ایده پردازان متصل شده و به صورت آنلاین اطلاعات ایستگاه را به سرور مرکزی منتقل می نماید. علاوه بر این دستگاه دارای حافظه داخلی است و در صورت قطع شدن ارتباط با سرور می تواند تمامی اطلاعات را بر روی حافظه به مدت 1 ماه ذخیره کند و بعد از برقراری مجدد ارتباط اطلاعات را به سرور منتقل نماید ، ارسال هشدار در صورت خروج از محدوده دمایی تعریف شده به اپراتور (تا 5 نفر) موجب آرامش خاطر کاربر برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات می شود و به محض دریافت هشدار میتوانند اقدامات لازمه را انجام دهند.

همچنین در صورت قطع برق محیط انبار، دستگاه با ارسال پیامک و تماس تلفنی اپراتورها رو در جریان قرار میدهد تا نسبت به انجام اقدامات ضروری آگاه شوند.

 با توجه به دقت بالای دستگاه های دیتالاگر (ترموگراف) تولیدی ، امکان ارائه گواهی کالیبراسیون در محدوده دمایی و رطوبتی مورد وجود دارد.

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه