Stay Updated!

BLOG

دیتالاگر آنلاین IPD-200

دیتالاگر آنلاین IPD-200

ترموگراف و دیتالاگر IPD200  یک دستگاه آنلاین بوده که به وای فای محیط متصل شده و اطلاعات دما و رطوبت را به صورت آنلاین به کاربر نمایش میدهد.

این دستگاه دارای دو سنسور دما و رطوبت به صورت جداگانه است، یک سنسور در داخل دستگاه قرار دارد و جهت ثبت دما و رطوبت محیط استفاده میگردد، سنسور دوم به صورت بی سیم با دستگاه مرکزی ارتباط دارد و می تواند در فاصله 25 تا 30 متری از دستگاه مرکزی قرار بگیرد.

همچنین امکان قرار دادن سنسور بی سیم در داخل یخچال و یا اتاق دیگر نیز وجود دارد، بدین ترتیب امکان مانیتور کردن دما و رطوبت دو محیط با یک دستگاه برای شما فراهم هست.

این قابلیت این دستگاه را ایده آل برای داروخانه ها کرده است، چون با خرید یک دستگاه هم دما و رطوبت محیط داروخانه را مانیتور میکنید و هم با سنسور دوم دما و رطوبت یخچال داروخانه را، عدم نیاز به سیم کشی و بی سیم بودن سنسور دوم نیز مزیت دیگری برای این دستگاه است.

دستگاه مرکزی دارای باتری بک آپ بوده و در صورت قطع برق امکان کار تا 3 ساعت را داراست و سنسور بی سیم دارای باتری قلمی داخلی است و در دمای محیطی تا 18ماه به صورت مداوم کار میکند.

دقت سنسور های ترموگراف IPD200  برای دما 0.4 درجه سانتی گراد و برای رطوبت 4درصد است و رزولیشن نمایش نیز 0.01 است.

امکان مشاهده مقادیر مینیمم و ماکزیمم دما و رطوبت هر سنسور بر روی نمایشگر فراهم هست.

این دیتالاگر آنلاین بوده، بدین صورت که با اتصال دستگاه به اینترنت وای فای در محیط، امکان مشاهده مقادیر سنسور ها از راه دور از طریق کنترل پنل و یا اپلیکیشن اندرویدی وجود دارد، همچنین قابلیت دریافت گزارشات روزانه ، ماهانه ، زنجیره سرد ، گراف دمایی و رطوبتی از طریق کنترل پنل وب در اختیار کاربران است.

 

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه