Stay Updated!

BLOG

ترموگراف و دیتالاگر برای داروخانه و امتیاز آن

ترموگراف و دیتالاگر برای داروخانه و امتیاز آن

اهمیت دقت در تولید و نگه داری دارو و حفظ آن در دمای مناسب برای دریافت بالاترین بازدهی و عدم خرابی و ایجاد فساد در آن ها بر کسی پوشیده نیست.

به همین دلیل سازمان غذا و دارو تاکید بالایی بر کنترل و مانیتور کردن زنجیره سرد از تولید تا نگه داری و توزیع دارو دارد، تا جایی که این سازمان در ضوابط و مقررات خود، امتیاز مناسبی برای داروخانه هایی که از دستگاه دیتالاگر و ترموگراف دما و رطوبت استفاده کنند در نظر گرفته است.

طبق متن موجود در ماده 17، تبصره 4 از ضوابط تاسیس و جا به جایی داروخانه :

تبصره -4 درصورتیکه هر یک از داروخانه ها، نسبت به تامین یخچال استاندارد دارویی داراي دیتالاگر، اقدام نمایند 50 امتیاز
تشویقی علاوه بر امتیازات مندرج در جدول شماره 4 ماده 7 آیین نامه دریافت خواهند نمود.

بنابراین وجود دیتالاگر در داروخانه باعث افزایش امتیاز و ارتقاء رتبه داروخانه ها می گردد.

علاوه بر این وجود دیتالاگر در داروخانه امکان جلوگیری از بروز خسارات ناشی از قطعی برق و بروز حوادثی مانند خرابی یخچال و فریزر نگه داری دارو و واکسن را فراهم می آورد.

دستگاه های تولیدی IPLOG در صورت قطع برق محیط و یا خروج از محدوده دمایی و رطوبتی تعیین شده برای هر سنسور، با مالک و کارشناسان داروخانه تماس تلفنی برقرار می کند و پیامک هشدار ارسال می نماید.

از جمله مزیت های این دستگاه ها ، عدم نیاز به سیم کشی و سوراخ کردن یخچال و فریزر بوده، چون سنسورها به صورت بی سیم هستند و به راحتی نصب و امکان جا به جایی آن ها فراهم است.

 

دستگاه های پیشنهادی آی پی لاگ به دارندگان داروخانه :

 

مدل IPD200  که دارای یک سنسور داخلی برای مانیتور کردن دما و رطوبت محیط داروخانه و یک سنسور بی سیم برای مانیتور کردن دما و رطوبت یخچال هست، این دستگاه به وای فای محیط متصل شده و کاربر می تواند از راه دور دما و رطوبت داروخانه را بررسی نمایید و همچنین گزارش روزانه هفتگی و ماهانه از کنترل پنل وب تهیه نماید.

 

مدل IPD600 این مدل امکان اتصال 7 سنسور بی سیم دما و رطوبت را داراست، علاوه بر این، امکان قرار دادن سیم کارت در داخل دستگاه هست تا به محض خروج از محدوده دمایی و رطوبتی تعیین شده و یا قطع برق، دستگاه به 5 شماره هشدار ارسال کند.

 

کلیه دستگاه هایی IPLOG  دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

info@iplog.ir

32681691 031

اصفهان ، چهارباغ خواجو

خبرنامه